Despre acest bar(B)log


Acest bar(B)log Ursesc, dedicat este modelismului static... dar si unor alte, felurite mormaieli ...

Proiectele Ursului Grizzlea :

sâmbătă, 16 iulie 2011

''IN THE MOOD'', Sherman M4A1(76)W, 1/48 (Ep.3)

Episodul 3

              ( Cititi Episodul 2 ) 
              ( Cititi Episodul 1 ) 

Un alt defect de proiectare al kitului HB, este reprezentat de proasta potriveala a bridei superioare de fixare a carcasei diferentialului. Am cosmetizat oleaca trebusoara, cu banda stirenoasa "Evergreen":


Pana la urma, lucrurile au inceput sa arate multumitor ( macar pentru mine ), iar fainele rasini ale talentatului nene Bob Batdorf, chiar fac diferenta la acest proiect, reproducand ele destul de frumusel si de corect, voluptoasele forme ale acestui aratos animal:





*********************************************************************

Deoarece nici kitul original HB, nici piesa de rasina folosita pentru coca superioara nu prevedea sistemul de esapament, am decis ca nu pot sa las lucrurile asa.
Am canibalizat un esapament (cu suport cu tot) tipic pentru motoarele rotative Continental, de la un kit HB de M4, i-am prelungit tevile, apoi l-am adaugat cu multa grija la fragila piesa din rasina :


Imaginea de mai jos, arata ca operatiunea aceasta a meritat efortul, deoarece nu mai privim intre filtrele de aer, la un mare... nimic :


Am inceput apoi, sa adaug piesele din stiren necesare (din kitul original), la coca superioara din rasina.
Se pot vedea cele doua ventilatoare, puntea motorului (cu doua manere refacute) si trapele frontale.
Acestea au fost deja modificate in vederea reconstruirii celor doua periscoape, in pozitia ridicata : 



( Va urma, Episodul 4 )
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu