Despre acest bar(B)log


Acest bar(B)log Ursesc, dedicat este modelismului static... dar si unor alte, felurite mormaieli ...

Proiectele Ursului Grizzlea :

marți, 19 iulie 2011

"HANNIBAL", Sherman M4A1(75), 1/48 (Ep.3)

Episodul 3

            ( Cititi Episodul 1 ) 

 In prima etapa, m-am ocupat de construirea sasiului.
Am montat carcasa diferentialului, la oribila fierotanie Tamiya:



I-am adugat bolturile lipsa, de pe flansa de fixare superioara si am texturat piesa cu nitrodiluant, pentru a simula efectul de fuziune la turnare:


Am adugat cele doua drene pentru condens. In partea inferioara, ajustarea piesei de plastic cu sasiul de metal, necesita o munca tare lunga si neplacuta...
Acest sasiu metalic... este DERANJANT de lipsit de multitudinea de detalii care ar trebui sa fie prezente... in special bolturile de fixare ale boghiurilor, diferentialului si suporturilor rotilor intinzatoare. Cum urasc sa lipesc micro-discuri din stiren cu cianoacrilat, pe metal, am adugat doar pe cele ABSOLUT vizibile.
Anume, bolturile de fixare ale suporturilor rotilor intinzatoare.



Spre deosebire de carcasa diferentialului, placa din spate a sasiului este o piesa care nu are probleme majore de ajustare:


 Este frumusica si detaliata, ba chiar mos'Tamiya ne-a dat optiunea ca trapa de acces la motor sa o avem ca piesa separata, cu ambele sale jumatati:

  
Deasemenea, tot piese separate, sunt cele doua mecanisme de tensionare ale senilelor:


 Totusi, am detaliat un pic balamalele trapei dimpreuna cu manerul si bolturile de siguranta. Tamiya a uitat sa reprezinte unul din suruburile de frictie de la mecanismele de tensionare. Nu trebuie sa fie DOUA, ci TREI, pe fiecare mecanism. Se pot vedea mai bine si bolturile de fixare ale suportilor rotilor intinzatoare:


Spre deosebire de opiniile altor modelisti ce graviteaza in jurul lumii blindatelor in 1/48, anume ca senilele T48 de Sherman de la Tamiya, nu s-ar monta bine...
Va zic io, dupe ce am montat fo' cinci perechi pana acum... ca respectivele opinii sunt fara acoperire.

Este adevarat ca toleranta este foarte mica si trebe multa grija si atentie, cum adevarat este ca erau bune 'fo doua patine in plus, dar... cu ceva grija, rezultatul este pe masura: 


                                                                ( Cititi Episodul 4 )
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu